MSN-es ismerkedés = felejtős

2010.08.15. 21:22

Leszarva azt, hogy a diszkós csajozásban az utóbbi időben tök sikeres vagyok, elhatároztam, hogy nekem normális csaj kell. Nem egyéjszakás, hanem hosszútávra. Hol lehet normális lányokkal ismerkedni? Utcán vadidegenek megszólításához nincs elég gyakorlatom, a könyvtár és egyéb, a nagyokosok által neten híresztelt szuper ismerkedős helyek kilőve. Nem tudom, kinek jut eszébe ilyen baromság, de lefogadok, hogy azoknak közük nincs ezekhez a helyekhez, ahogyan nekem sem. Így hár maradt a jó öreg myvip-msn páros. Tanulhattam volna a korábbi esetekből, de nem tanultam. Történetesen eddig akárhány csaj felvett msn-re, vagy épp én vettem fel, semmi nem lett belőle. Ha épp ő vett fel, akkor vagy nem tetszett, vagy messze lakott, vagy összejött mással, vagy egyszerűen olyan sültbolond volt, hogy két címmel is felvett, meg több közösségi oldalon is bejelölt, de még ő kérdezte meg, hogy én ki vagyok. Mindennek a teteje az volt, mikor egy 13 éves vett fel. Na mondtam, ilyen a világon nincs. Nézzük mi történt akkor, mikor én vettem fel csajokat. Vagy jól eldumáltunk, de aztán nem kerestük egymást, vagy leszart, egy idő után meg már vissza se írt. Eme rossz tapasztalatok ellenére mégis úgy döntöttem, hogy ismét belevágok, lesz ami lesz. Májusban bejelölt egy egész jó kis csajszi myvipen. Én persze megkérdeztem, hogy honnan ismer, hátha bevallja az igazat, hogy bejövök neki, és meg akar velem ismerkedni. De csak takarózott, hogy olyan ismerősnek tűnök, meg látta az adatlapomon, hogy a GAMF-ra járok, ő meg mellé. Mondom, nem úgy van az, majd szeptembertől, de akkor viszont közel leszünk. Mindegyik levelét puszival zárta. Én gyáva fasz, nem vettem fel azonnal msn-re. Hogy mi a fenéért kellett augusztusig várni ezzel, nem tudom. De lényeg, hogy most fent van nekem msn-en. Beszéltünk is (én próbáltam legalábbis), kérdezgettem általános dolgokat, de egyszerűen képtelenség vele dumálni. Jó, ha kétpercenként válaszolt, meg alig írt valamit, ő magától semmit se mondott volna. Ismerős szitu. Már nekem volt kínos, beírtam, hogy pill, csak hogy ne tűnjek olyannak, aki szó nélkül megfutamodik egy ilyen helyzettől. Két órán belül visszatértem, és ezt jeleztem is felé. Erre ő bejelentette, hogy most megy filmet nézni. Ha kicsit is érdekelném, akkor hagyná azt a kurva filmet, gondolom divx, az meg nem szalad el, majd felkel reggel kilenckor, aztán megnézi a filmjét. De én most vagyok itt, és lehet, hogy másnap már nem fogok élni. Ennek mondjuk kicsi a valószínűsége, de na. Mi a francért puszizott, meg flörtölt májusban a myvipes levelezésben? Annyira bírom ezt, mikor félreérthető jelzéseket adnak. Mint a DPD-s furgon, amibe majdnem bele is szaladtam pénteken. Mindegy, tegnap este is ráírtam, akkor nem is válaszolt. Pár órán belül meg ki is lépett. Legalább annyit írt volna, hogy bocsi, most megyek, majd holnap beszélünk. Közben ráírtam a Tyukcira is, az is baszott válaszolni. És szintén kilépett. Jaaaj, meg mi volt... Ugye myvip randin elég nagy a rajongótáborom. Egy kiscsajtól kértem hozzáférést, akivel mellesleg egyezünk, és neki tetszettem elsőnek. Kaptam hozzáférést, be is jelöltem. Aztán pár nap múlva facebookon rám ír, ahol amúgy be se jelöltem, hogy ismerjük-e egymást. Elmondtam neki a myvipet, aztán még kicsit leveleztünk, majd felajánlottam neki, h folytathatjuk msn-en. Erre mit mond? Inkább nem él vele, nem szokása senkit felvenni msn-re. Na persze, micsoda ultimate lerázós duma. Valamire rájöttem: az internetet csak a lúzerek használják csajozásra. Egy rakat szar az egész, semmit nem lehet elérni vele. A csajok semmibe nem nézik a monitor mögül próbálkozó pasikat. Ezért most ünnepélyesen kijelentem, hogy ez volt az utolsó msn-es próbálkozásom. Tényleg. Ha valaki akar, felvesz msn-re, de én SOHA többet nem akarok ilyen ciki, alárendelt helyzetbe kerülni, hogy én vettem fel a csajt. Részemről ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://sakak.blog.hu/api/trackback/id/tr212224049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása