Múlt hét

2010.06.14. 17:17

A múlt hetemet mondhatnám úgy is, hogy az eddigi legjobb hét volt a szünetben. Végre igazi kánikula volt, ami kárpótolt mindenkit az esős májusért. Hőségriadót is elrendeltek. Én kétszer voltam strandon, egyszer még vezettem is hazafelé. Pénteken bementem a városba a többiekhez iszogatni, tegnap meg Paba és Marci jöttek át. A tanulás még mindig megy, tegnap 4 tételt dolgoztam ki. Most még hátra van az egész történelem, azt le fogom írni, a nyelvtant és az infót meg csak átnézem. Szombaton amolyan nagytakarítás volt itthon, nekem a fürdőszobákat kellett megcsinálnom, meg a lépcsőre az új szőnyegeket felragasztanom. Egész mutatós lett. A fürdő takarításakor a kád melletti résbe befolyt a víz a csempemosásnál, és szépen beázott alatta a konyha. Eddig csak én vettem észre.

A bejegyzés trackback címe:

https://sakak.blog.hu/api/trackback/id/tr912081274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása