Strand + HD lejátszó

2010.07.09. 22:57

Ma 7-kor keltem. Szokatlan ez nyáron, de ma futárt vártam, mert tegnapelőtt rendeltem egy ASUS O!Play HDP-R1 típusú lejátszót, meg egy keretet az elfekvőben lévő 300 gigás vinyómnak. 11 előtt meg is érkezett, éppen annyi időm volt, hogy összerakjam a vinyót, rámásoljak egy filmet, és belenézzek. Aztán már rohantam is nagymutteromékhoz kajálni, nem tarthattam fel őket, mert éppen készültek elutazni. Közben én még strandra is hivatalos voltam, csak nem tudtam, hogyan jutok ki. Végül a biciklire esett a választás. Átmentem Takácshoz felpumpálni a bringámat, mert nekem nincs pumpám, aztán útnak indultam. Fél egy körül már kint is voltam, megtaláltam a többieket, vagy ők engem, ahogy tetszik. Egy kellemes napot töltöttünk el a strandon, elég szépen meg is égtem. De a világért se kenném be magamat naptejjel, nem. Délután 5-ig maradtunk, aztán otthon lefürödtem, majd tüzetesebben szemügyre vehettem a készüléket. Végignéztem egy full HD-s filmet, bekonfigutáltam Win7 alatt a fájlmegosztást a lejátszó számára (nem hittem, hogy sikerülni fog). Szoftvert is frissítettem. Nagyon elégedett vagyok ezzel a lejátszóval, ahhoz képest, hogy csak 27 ezer volt, nagyon sokat tud. Még netrádió is van benne, tudom hallgatni a Justmusic-ot például.

A bejegyzés trackback címe:

https://sakak.blog.hu/api/trackback/id/tr622142046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása